Časté dotazy

Nevíte si rady s nákupem? Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

 

Jak se můžu zaregistrovat?

Zaregistrovat se může každá právnická osoba na svoje IČ. Fyzické osoby mohou objednávat standardně bez přihlášení.

 

Jak se můžu přihlásit?

V pravém horním rohu naleznete pole pro přihlášení. Na chytrém telefonu je toto pole potom nahrazeno siluetou figurky.

 

Jaké jsou možnosti platby?

Platba dobírkou – Zboží zaplatíte až při převzetí zásilky.

Platba na bankovní účet – Po dokončení objednávky na e-shopu, vám do e-mailu pošleme platební údaje. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku odešleme.

Online platba WebPay – Za zboží zaplatíte kartou ihned po dokončení objednávky.

 

Za jak dlouho mi dorazí zboží?

Nejpozději do 48 hodin. Pokud však stihnete ve všední den objednat do 12 hodin, zboží by u vás mělo být již následující pracovní den.

 

Proč mi jde objednat jenom určité množství kusů?

Abychom vám nemuseli účtovat vyšší cenu za dopravu, nastavili jsme u některého typu zboží tzv. minimální objednatelné množství z důvodu vyšších nákladů na dopravu. 

 

Jak na e-shopu najdu produkty?

Produkty najdete buď v jednotlivých kategoriích v levém menu nebo si je můžete jednoduše vyhledat přes vyhledávací okénko podle jejich názvu či kódu zboží, který znáte například z našich faktur.

 

Jak získám dopravu zdarma?

Stačí objednat minimálně za 5000 Kč bez DPH.

 

Proč se mi zobrazila dražší doprava než obvykle?

U některých položek je doprava dražší (například u chemie), jelikož se jedná dle přepravních společností o mimořádnou rizikovou přepravu (ADR). Další možností je, že váš košík obsahuje zboží, které má vysokou hmotnost. Potom se jedná o nadměrnou přepravu.

 

Na koho se můžu obrátit v případě potíží?

V případě jakýchkoliv dotazů jsme vám k dispozici na e-mailu info@enderscz.cz nebo na telefonu +420 323 603 879. Od pondělí do čtvrtka 8 - 16 h a v pátek 8 - 14 h.