Vrácení a reklamace zboží

 
 

1. Chybí vám něco v zásilce? Přišlo vám něco jiného?

Omlouváme se za komplikace. Dejte nám o tom prosím co nejdříve vědět. Vše hned napravíme. 
Stačí napsat na: info@enderscz.cz nebo zavolat na zákaznickou linku: +420 323 603 879 (pondělí - čtvrtek: 8:00 - 16:00 a pátek 8:00 - 14:00).
 
Nezapomeňte si k ruce připravit dodací list nebo fakturu. 
 
 

2. Přišlo vám poškozené zboží? 

Rozbalili jste nové zboží a zjistili, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 48 hodin, abychom vám mohli pomoct co nejrychleji.
 
V případě splečnosti PPL oznamte událost do 7 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz.
 
U ostatních přepravních společností nás kontaktujte na telefonu: +420 323 603 879 (pondělí - čtvrtek: 8:00 - 16:00 a pátek 8:00 - 14:00) nebo na e-mailu: info@enderscz.cz. 
 
 

3. Neodpovídá nakoupené zboží vašim představám?

Pokud nejste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, pak máte možnost zboží vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. 
 

Jak postupovat při vrácení? 

Vracený výrobek spolu s prodejním dokladem můžete vrátit 3 způsoby:
 
A) Osobně na adresu sídla Enders CZ: 
 
Enders CZ s.r.o.
Třebohostická 2283/2 
100 00 Praha 10
 
B) Osobně na náš sklad:
 
Roline Internationale Spedition, s.r.o.
provozovna Rudná
K Vypichu 1303, hala DC 8
252 19 Rudná
 
C) Pokud nemáte po ruce žádnou z adres, můžete zboží vrátit poštou.
V takovém případě postupujte následovně:
 
  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (Word, 42 kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uvěďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Roline Internationale Spedition, s.r.o.
provozovna Rudná
K Vypichu 1303, hala DC 8
252 19 Rudná
 
Na místě výrobek zkontrolujeme, sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech a zajistíme vrácení peněz.
 
 

4. Zboží vám přestalo fungovat?   

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat v rámci záruční doby, zajistíme jeho rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.
 

Jak postupovat při reklamaci?

Zboží můžete reklamovat jedním ze 2 způsobů:
 
A) Osobně 
 

1. Nejprve prosíme vyplňte Reklamační list (Word, 45 kB). Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku.

3. Výrobek přivezte na adresu sídla Enders: 

Enders CZ s.r.o.
Třebohostická 2283/2 
100 00 Praha 10

nebo na adresu našeho skladu:

Roline Internationale Spedition, s.r.o.
provozovna Rudná
K Vypichu 1303, hala DC 8
252 19 Rudná

4. Nejpozději do 30 dní vás budeme informovat o výsledku reklamace.

 
 
B) Poštou
 
1. V takovém případě stačí vyplnit Reklamační list (Word, 45 kB). Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
 
2. Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo při přepravě. Přibalte Reklamační list a doklad o koupi výrobku.¨
 
3. Výrobek pošlete na adresu:
 
Roline Internationale Spedition, s.r.o.
provozovna Rudná
K Vypichu 1303, hala DC 8
252 19 Rudná
 
4. Nejpozději do 30 dní vás budeme informovat o výsledku reklamace.